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検索キーワード:(標準分類: 675.2)
該当件数:305件
A manual for culturally-adapted social marketing : health and population / edited by T. Scarlett Epstein
New Delhi : Sage Publications , c1999
図書
マーケティングリサーチの実務 : 計量的手法の進め方 / 川畑篤輝著
東京 : 日刊工業新聞社 , 1988.11
コンジョイント分析 : SPSSによるマーケティング・リサーチ / 岡本眞一著
京都 : ナカニシヤ出版 , 1999.3
マーケティング調査の基礎と応用 / 野口智雄,塩田静雄著
東京 : 中央経済社 , 1988.9
市場調査論 / 本田令吉著
東京 : 千倉書房 , 1975
マーケティング・リサーチ / 柏木重秋編著
東京 : 同文館出版 , 1999.6
Principles of global marketing / Warren J. Keegan, Mark C. Green
Upper Saddle River, N.J. : NJ , c1997
Marketing : connecting with customers / Gilbert D. Harrell, Gary L. Frazier
Upper Saddle River, NJ : NJ , c1999
Consumer behaviour : a European perspective / Gerrit Antonides and W. Fred van Raaij
Chichester : John Wiley , c1998
Marketing research : methodological foundations / Gilbert A. Churchill, Jr
7th ed. - Fort Worth ; Tokyo : Dryden Press , c1999. - (The Dryden Press series in marketing)
Listening to the voice of the customer : 16 steps to a successful customer satisfaction measurement program / written by Jon Anton ; assisted by Debra Perkins
New York : Customer Service Group , c1997
Best practices in customer service / edited by Ron Zemke and John A. Woods
1st AMACOM ed.. - Amherst, Mass. : HRD Press. - New York, N.Y. : AMACOM , 1999
Basic marketing research / Gilbert A. Churchill, Jr
4th ed. - Fort Worth : Dryden Press , c2001. - (The Dryden Press series in marketing)
Consumer behavior and managerial decision making / Frank R. Kardes ; Joel Steckel, consulting editor
Reading, Mass. : Mass. , c1999
The business of children's entertainment / Norma Odom Pecora
New York : Guilford Press , c1998. - (The Guilford communication series)
Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research / William O. Bearden, Richard G. Netemeyer
2nd ed. - Thousand Oaks, Calif. ; London : Sage Publications , c1999
Consumer behavior / Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk
7th ed. - London : Prentice Hall International , c2000
Consumer behavior : buying, having, and being / Michael R. Solomon
4th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice-Hall International , c1999
Sales forecasting management / John T. Mentzer & Carol C. Bienstock
Thousand Oaks : Sage Publications , c1998
The marketing research project manual / Glen R. Jarboe
4th ed. - Cincinnati : South-Western College Pub. , c1999
Consumer behavior : building marketing strategy / Del I. Hawkins, Roger J. Best, Kenneth A. Coney
8th ed. - Boston, Mass. : Irwin/McGraw Hill , c2001
Marketing to women : how to understand, reach, and increase your share of the world's largest market segment / Martha Barletta
[Chicago, Ill.] : Dearborn Trade Publishing , c2003
Consumer behaviour in Asia / Hellmut SchṄtte with Deanna Ciarlante
Basingstoke : Macmillan , 1998. - (Macmillan business . International marketing series)
市場占有率 / 日経産業新聞編
2004年版. - 東京 : 日本経済新聞社 , 2003.12-
マーケティング戦争 : 競争構造のニュー・パラダイム / ブレーン編集部編
東京 : 誠文堂新光社 , 1995.4
マーケティング・リサーチの計画と実際 / 二木宏二,朝野熙彦著
東京 : 日刊工業新聞社 , 1991.6
流通業・サービス業の市場予測・調査 / 水尾順一著
東京 : 日本経済新聞社 , 1996.5
消費者行動 / 柏木重秋著
新版. - 東京 : 白桃書房 , 1985.4
働く主婦の買物行動 : 調査分析より小売業の対応策を探る / 流通政策研究所編
東京 : ダイヤモンド社 , 1988.2
大都市生活者のマーケティング / 横田澄司著
東京 : 白桃書房 , 1992.7
消費者行動のとらえ方 : マーケティング戦略のための / 犬田充著
東京 : 日本能率協会 , 1986.5
Direct marketing : strategy, planning, execution / Edward L. Nash
3rd ed. - New York ; Tokyo : McGraw-Hill , c1995
Market segmentation : a step-by-step guide to profitable new business / Michael J. Croft
London ; New York : Routledge , 1994. - (Marketing for managers)
Effective marketing : creating and keeping customers / William G. Zikmund, Michael d'Amico
Minneapolis/St. Paul : West , 1998
The emerging high-tech consumer : a market profile and marketing strategy implications / edited by Allan C. Reddy
Westport, Conn. : Quorum Books , 1997
Cases in marketing of services : an international collection / Arthur Meidan, Luiz Moutinho
Wokingham, England ; Reading, Mass. : Addison-Wesley Pub. , c1993
Understanding the older consumer : the grey market / Barrie Gunter
London : Routledge , 1998. - (International series in social psychology)
The Gower handbook of logistics and distribution management / edited by John Gattorna ; assistant editors, Gretchel Trost, Andrew Kerr
4th ed. - Aldershot : Gower , 1994 , c1990
Research traditions in marketing / edited by Gilles Laurent, Gary L. Lilien, Bernard Pras
Boston : Kluwer Academic Publishers , c1994. - (International series in quantitative marketing)
New dimensions in marketing/quality-of-life research / edited by M. Joseph Sirgy and A. Coskun Samli
Westport, Conn. : Quorum Books , 1995
Marketing Japanese style / Paul Herbig
Essentials of marketing / E. Jerome McCarthy with the assistance of Andrew A. Brogowicz
Rev. ed. - Homewood, Ill. : R.D. Irwin , 1982. - (The Irwin series in marketing)
Strategic marketing / David W. Cravens
2nd ed. - Homewood, Ill. : R.D. Irwin , 1987. - (The Irwin series in marketing)
お客さまの“生の声"を聞くインタビュー調査のすすめ方 / 福井遥子著
東京 : 実務教育出版 , 2010.5
ソロモン消費者行動論 / Michael R. Solomon [著] ; 大竹光寿 [ほか] 訳
: ハードカバー版. - 東京 : 丸善出版 , 2015.1
1からのマーケティング分析 / 恩藏直人, 冨田健司編著
津 : 碩学舎. - 東京 : 中央経済社 (発売) , 2011.3
小売吸引力の理論と測定 / 中西正雄著
東京 : 千倉書房 , 1983.9. - (チクラ・マーケティング・サイエンス・シリーズ)
Emotional value : creating strong bonds with your customers / Janelle Barlow and Dianna Maul ; foreword by Michael Edwardson
San Francisco : Berrett-Koehler Publishers , c2000
一次産品におけるブランド理論の本質 : 成立条件の理論的検討と実証的考察 / 波積真理著
東京 : 白桃書房 , 2002.3
最新ブランド・マネジメント体系 : 理論から広告戦略まで / 青木幸弘 [ほか] 編著
東京 : 日経広告研究所. - 東京 : 日本経済新聞社 (発売) , 1997.5