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検索キーワード:(標準分類: 674)
該当件数:235件
広告、もうひとつの科学 : 日本の広告コミュニケーション / 小林保彦著
東京 : 実教出版 , 1982.4
図書
広告概論 / 柏木重秋編著
新版. - 東京 : ダイヤモンド社 , 1988.5
実践「企業広報」入門 / 杉田芳夫著
東京 : 中央経済社 , 1999.9. - (CK books)
Advertising / Thomas C. O'Guinn, Chris T. Allen, Richard J. Semenik
2nd ed. - Cincinnati : South-Western College Pub. , c2000
パブリシティ権概説 / 内藤篤, 田代貞之著
東京 : 木鐸社 , 1999.5
Advertising communications & promotion management / John R. Rossiter, Larry Percy
2nd ed. - New York : McGraw-Hill , c1997. - (McGraw-Hill series in marketing)
Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective / George E. Belch & Michael A. Belch
4th ed. - Boston, Mass. : Irwin/McGraw-Hill , c1998. - (Irwin/McGraw-Hill series in marketing)
The practice of public relations / Fraser P. Seitel
7th ed. - Upper Saddle River, N.J. : NJ , c1998
Public relations as relationship management : a relational approach to the study and practice of public relations / edited by John A. Ledingham, Stephen D. Bruning
Mahwah, N.J. : L. Erlbaum Associates , 2000. - (LEA's communication series)
Contemporary advertising / William F. Arens
7th ed. - Boston : Irwin /McGraw-Hill , c1999. - (Irwin/McGraw-Hill series in marketing)
International advertising : realities and myths / edited by John Philip Jones
Thousand Oaks, Calif. : Sage Publications , c2000
広告論概説 : 歴史と未来を探る / 大石準一著
京都 : 世界思想社 , 1994.4. - (Sekaishiso seminar)
学校で教えない広告論 : 最前線の人間だけが知っている知恵 / 中井幸一著
東京 : 経済界 , 1980.2. - (タツの本)
Public relations techniques / Frank Jefkins
2nd ed. - Oxford : Butterworth Heinemann , 1994
トレンド歴史絵巻 : 昭和初期から21世紀まで
東京 : 日経ホーム出版社 , 2003.12. - (日経トレンディムック)
Visual persuasion : the role of images in advertising / Paul Messaris
Thousand Oaks, Calif. : Sage Publications , c1997
Ads, fads, and consumer culture : advertising's impact on American character and society / Arthur Asa Berger
Lanham, Md. : Rowman & Littlefield , c2000
Buy this book : studies in advertising and consumption / edited by Mica Nava ... [et al.]
London ; New York : Routledge , 1997
Social communication in advertising : persons, products & images of well-being / William Leiss, Stephen Kline, Sut Jhally
2nd ed., rev. and enl. - New York : Routledge. - Scarborough, Ont. : Nelson Canada, c1990
The consumerist manifesto : advertising in postmodern times / Martin P. Davidson
London ; New York : Routledge , 1992. - (Comedia)
広報の仕掛け人たち : 顧客の課題・社会課題の解決に挑むPRパーソン / 日本パブリックリレーションズ協会編
東京 : 宣伝会議 , 2020.9
効果的な広告マネジメント / アレック・ベン著 ; 青木久男〔ほか〕訳
東京 : 太陽出版 , 1986.1
How to get publicity / William Parkhurst
1st. ed. - New York : HarperBusiness , c2000
現代の商品知識 / 長谷政弘編著
東京 : 中央経済社 , 1978.9
メディアを動かすプレスリリースはこうつくる! : 費用ゼロ!経験ゼロ!でも成功する / 福満ヒロユキ著 = FEEL THE EFFECTS OF“THE PRESS RELEASE"TO THE MASS MEDIA
最新版. - 東京 : 同文舘出版 , 2022.7. - (DO BOOKS)
メディアを動かす広報術 / 松林薫著
東京 : 宣伝会議 , 2021.7
私、誰の人生もうらやましくないわ。 : 児島令子コピー集め / 児島令子著
東京 : パイインターナショナル , 2022.12
もし幕末に広報がいたら : 「大政奉還」のプレスリリース書いてみた / 鈴木正義著
[東京] : 日経BP. - 東京 : 日経BPマーケティング (発売) , 2021.12
メディア・ブランディング : 新世代メディア・コミュニケーション / 菅原正博, 山本ひとみ, 大島一豊編著
東京 : 中央経済社 , 2012.10
メディアプランニングナビゲーション / ADKコミュニケーションチャネルプランニングプロジェクト編著 = Media planning navigation / ADK communication channel planning project
東京 : 宣伝会議 , 2014.2
マイノリティデザイン : 「弱さ」を生かせる社会をつくろう : コピーライターが福祉の世界に飛び込んでみたらできたこと / 澤田智洋著 = Minority Design:Weak Is the New Strong
明石 : ライツ社 , 2021.1
広告の表現と法規 / 豊田彰著
改訂新版. - 東京 : 電通 , 1996.1
Social communication in advertising : consumption in the mediated marketplace / William Leiss, Stephen Kline, Sut Jhally, Jacqueline Botterill
:pbk. - 3rd ed.. - New York : Routledge , 2005
High visibility / Irving J. Rein, Philip Kotler, Martin R. Stoller
New York : Dodd, Mead , 1987
Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising / [by] Judith Williamson
London : Boyars : Distributed by Calder and Boyars , 1978. - (Ideas in progress)