<図書>
Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant / W. Chan Kim, Renée Mauborgne
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c2005 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 240 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
: hardcover | 3階洋書 | 675/Ki31 | 5011040120 |
|
1591396190 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [223]-229) and index |
---|---|
著者標目 | *Kim, W. Chan Mauborgne, Renée |
件 名 | LCSH:New products LCSH:Market segmentation |
分 類 | LCC:HF5415.153 DC22:658.8/02 |
書誌ID | 2000100391 |
ISBN | 1591396190 |
NCID | BA70606749 |
目次/あらすじ