<図書>
Consumer behavior and marketing strategy / J. Paul Peter, Jerry C. Olson
Consumer behavior and marketing strategy
(The Irwin series in marketing)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 4th ed |
出版情報 | Chicago : Irwin , c1996 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxvii, 738 p. : ill. (some col.) ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階洋書 | 675.2/P45 | 0097038952 |
|
0256139040 | 1996 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Originally published as: Consumer behavior: marketing strategy perspectives, 1987 Includes bibliographical references (p. 661-705) and indexes |
---|---|
著者標目 | Peter, J. Paul Olson, Jerry C. (Jerry Corrie), 1944- |
件 名 | Consumer behavior Marketing |
分 類 | :675.2 LCC:HF5415.3 |
書誌ID | 1000078278 |
ISBN | 0256139040 |
NCID | BA27507029 |
目次/あらすじ