<図書>
Visual persuasion : the role of images in advertising / Paul Messaris
Visual persuasion : the role of images in advertising
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Thousand Oaks, Calif. : Sage Publications |
出版年 | c1997 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxii, 297 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 674/Me73 | 5002011422 |
|
0803972458 | 1997 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Bibliography: p. 275-288 Includes index |
---|---|
著者標目 | Messaris, Paul |
件 名 | Advertising -- Psychological aspects
全ての件名で検索
Visual communication Commercial art |
分 類 | LCC:HF5822 NDC8:674 |
書誌ID | 1000113386 |
ISBN | 0803972458 |
NCID | BA29420759 |
目次/あらすじ