<図書>
Consumer behavior : basic findings and management implications / Gerald Zaltman, Melanie Wallendorf
Consumer behavior : basic findings and management implications
(Theories in marketing series)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | New York : Wiley , c1979 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 567 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675.2/Z1 | 5096012604 |
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0471981265 | 1979 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Zaltman, Gerald Wallendorf, Melanie |
件 名 | Consumer behavior Motivation research (Marketing) |
分 類 | LCC:HF5415.3 DDC:658.8/34 NDC8:675.2 |
書誌ID | 1000087635 |
ISBN | 0471981265 |
NCID | BA2003029X |
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