<図書>
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip KotleR.
(The Prentice-Hall international series in marketing)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 9th ed |
出版者 | Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall International |
大きさ | xl, 789, 13, 1, 35 p. : ill. ; 27 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 336.7/Ko93 | 5097008289 |
|
0132435101 | 1997 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | c1997 eng Previous ed.: 1994 Includes indexes |
---|---|
著者標目 | Kotler, Philip, 1931- |
件 名 | Marketing |
分 類 | DC:658.8 |
書誌ID | 1000057883 |
ISBN | 0132435101 |
目次/あらすじ