<図書>
Loyalty marketing for the Internet Age : how to identify, attract, serve, and retain customers in an e-commerce environment / Kathleen Sindell
Loyalty marketing for the Internet Age : how to identify, attract, serve, and retain customers in an e-commerce environment
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chicago, IL : Dearborn Financial Pub. |
出版年 | c2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xx, 345 p. : ill ; 23 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 673.3/Si8 | 5003099076 |
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0793140331 | 2000 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Sindell, Kathleen |
件 名 | Customer loyalty Electronic commerce Internet marketing |
分 類 | LCC:HF5415.525 NDC8:673.3 |
書誌ID | 1000135058 |
ISBN | 0793140331 |
NCID | BA50612352 |
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