<図書>
Electronic commerce : strategies and models for business-to-business trading / Paul Timmers
Electronic commerce : strategies and models for business-to-business trading
(John Wiley information systems series)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chichester ; New York : Wiley |
出版年 | c1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xx, 268 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 670/Ti5 | 0000038435 |
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0471720291 | 1999 |
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一般注記 | Bibliography: p. [247]-252 Includes index |
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著者標目 | Timmers, Paul |
件 名 | Electronic commerce Industrial marketing |
分 類 | LCC:HF5548.32 NDC8:670 |
書誌ID | 1000106563 |
ISBN | 0471720291 |
NCID | BA45372125 |
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