このページのリンク

<電子ブック>
Handbook of marketing analytics : methods and applications in marketing management, public policy, and litigation support / edited by Natalie Mizik, Dominique M. Hanssens

データ種別 電子ブック
出版者 Cheltenham, England ; : Edward Elgar Publishing
出版年 2018
本文言語 英語
大きさ 1 online resource (712 pages) : illustrations, tables
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示

URL
オンライン
EB00000060 ProQuest EBook Central

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references at the end of each chapter and index
Description based on print version record
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2018. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
著者標目 Mizik, Natalie
Hanssens, Dominique
件 名 LCSH:Marketing
LCSH:Electronic books.
分 類 LCC:HF5415.125
DC:658.800285425
書誌ID OB00000060
ISBN 9781784716752
目次/あらすじ

 類似資料