<図書>
Emerging market multinationals and Europe : challenges and strategies / Andreas Breinbauer...[et al.], editors
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Cham : Springer , c2019 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 279 p. : ill. (some col.) ; 25 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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洋書(紀尾井町) | 335.5/B72 | 5521006643 |
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9783030312909 |
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一般注記 | Other editors: Louis Brennan, Johannes Jäger, Andreas G. M. Nachbagauer, Andreas Nölke Includes bibliographical references |
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著者標目 | Breinbauer, Andreas Brennan, Louis Jäger, Johannes Nachbagauer, Andreas G. M. Nölke, Andreas |
件 名 | LCSH:International business enterprises LCSH:Investments, Foreign LCSH:Investments, Foreign -- Europe 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HD2755.5 DC23:338.88 |
書誌ID | 2000193923 |
ISBN | 9783030312909 |
NCID | BC1567145X |
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