<図書>
The power of unreasonable people : how social entrepreneurs create markets that change the world / John Elkington, Pamela Hartigan ; [foreword by Klaus Schwab]
(Leadership for the common good)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Boston, Mass. : Harvard Business Press |
出版年 | c2008 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 242 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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1階シラバス図書 | 335.13/E47 | 5020009529 | シラバス(テキスト)柏木理佳先生 | 9781422104064 |
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1階シラバス図書 | 335.13/E47 | 5020009530 | シラバス(テキスト)柏木理佳先生 | 9781422104064 |
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洋書(紀尾井町) | 335.13/E47 | 5520003886 |
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9781422104064 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Elkington, John, 1949- Hartigan, Pamela Schwab, Klaus |
件 名 | LCSH:Social entrepreneurship LCSH:Social change |
分 類 | LCC:HD60 DC22:361.7068/8 |
書誌ID | 2000183767 |
ISBN | 9781422104064 |
NCID | BA85517132 |
目次/あらすじ