<図書>
Good to great : why some companies make the leap--and others don't / Jim Collins
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | New York, NY : HarperBusiness , c2001 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 300 p. : ill., ports. ; 25 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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: hc | 3階 | 336.3/C84 | H561700560 |
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9780066620992 |
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別書名 | 異なりアクセスタイトル:Good to great : why some companies make the leap ... and others don't |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [261]-286) and index |
著者標目 | *Collins, James C. (James Charles), 1958- |
件 名 | LCSH:Leadership LCSH:Strategic planning LCSH:Organizational change LCSH:Technological innovations -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | DC21:658 LCC:HD57.7 |
書誌ID | 2000160807 |
ISBN | 9780066620992 |
NCID | BA54371928 |
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