<図書>
Customer centered growth : five proven strategies for building competitive advantage / Richard Whiteley and Diane Hessan
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Reading, Mass. : Addison-Wesley Pub. , c1996 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 320 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 336.7/W68 | H561700500 |
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0201479672 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 301-304) and index |
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著者標目 | *Whiteley, Richard C. Hessan, Diane |
件 名 | LCSH:Consumer satisfaction LCSH:Competition LCSH:Strategic planning |
分 類 | LCC:HF5415.3 DC20:658.8/12 |
書誌ID | 2000160801 |
ISBN | 0201479672 |
NCID | BA28992531 |
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