<図書>
What customers like about you : adding emotional value for service excellence and competitive advantage / David Freemantle
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | London ; Naperville, IL : Nicholas Brealey Publishing , 1999 |
大きさ | 304 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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pbk. : alk. paper | 3階 | 336/F46 | H561700483 |
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1857882016 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Freemantle, David |
件 名 | LCSH:Customer loyalty LCSH:Customer relations LCSH:Service industries |
分 類 | LCC:HF5415.525 DC21:658.8/12 |
書誌ID | 2000160783 |
ISBN | 1857882016 |
NCID | GA73730224 |
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