<図書>
Leadership brand : developing customer-focused leaders to drive performance and build lasting value / Dave Ulrich, Norm Smallwood
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c2007 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 270 p. : ill. ; 24 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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: hardcover | 洋書(紀尾井町) | 336.3/U62 | 5513007044 |
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9781422110300 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 241-247) and index |
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著者標目 | *Ulrich, David, 1953- Smallwood, W. Norman |
件 名 | LCSH:Leadership LCSH:Executive coaching LCSH:Organizational learning |
分 類 | LCC:HD57.7 DC22:658.4/092 |
書誌ID | 2000121284 |
ISBN | 9781422110300 |
NCID | BA84657748 |
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