<図書>
Principles and practice of social marketing : an international perspective / Rob Donovan and Nadine Henley
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge : Cambridge University Press |
出版年 | c2010 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xix, 504 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
: pbk. | 洋書(紀尾井町) | 675/D85 | 5012008053 |
|
9780521167376 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p.429-484) and index |
---|---|
著者標目 | *Donovan, Rob Henley, Nadine |
件 名 | LCSH:Social marketing FREE:BUSINESS & ECONOMICS / Sales & Selling bisacsh |
分 類 | LCC:HF5414 DC22:658.8 |
書誌ID | 2000107266 |
ISBN | 9780521167376 |
NCID | BB03896477 |
目次/あらすじ