<図書>
Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Hoboken, N.J. : Wiley , c2010 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 188 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/Ko93 | 5011042440 |
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9780470598825 |
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洋書(紀尾井町) | 675/Ko93 | 5012008064 |
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9780470598825 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Kotler, Philip, 1931- Kartajaya, Hermawan, 1947- Setiawan, Iwan |
件 名 | LCSH:Marketing |
分 類 | LCC:HF5415 DC22:658.8 |
書誌ID | 2000100594 |
ISBN | 9780470598825 |
NCID | BB02233317 |
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