<図書>
How to measure anything : finding the value of "intangibles" in business / Douglas W. Hubbard
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons , c2007 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 287 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 336.9/H98 | 5008009740 |
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9780470110126 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Hubbard, Douglas W., 1962- |
件 名 | LCSH:Intangible property -- Valuation 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5681.I55 DC22:657/.7 |
書誌ID | 2000058010 |
ISBN | 9780470110126 |
NCID | BA85043592 |
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