<図書>
Customer centered growth : five proven strategies for building competitive advantage / Richard Whiteley and Diane Hessan
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Cambridge, Mass. : Perseus Books , c1996 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 320 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
: pbk | 3階 | 675/W68 | 5097009097 |
|
0201154935 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 301-304) and index |
---|---|
著者標目 | *Whiteley, Richard C. Hessan, Diane |
件 名 | LCSH:Consumer satisfaction LCSH:Competition LCSH:Strategic planning |
分 類 | LCC:HF5415.3 DC20:658.8/12 |
書誌ID | 2000057423 |
ISBN | 0201154935 |
NCID | BA54796199 |
目次/あらすじ