<図書>
Fashion marketing : contemporary issues / edited by Tony Hines and Margaret Bruce
(The Marketing series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Oxford : Butterworth-Heinemann |
出版年 | 2001 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xx, 243 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 589.2/H61 | 5001030296 |
|
0750652438 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | "Published in association with the Chartered Institute of Marketing" Includes bibliographies and index |
---|---|
著者標目 | Hines, Tony Bruce, Margaret Chartered Institute of Marketing |
件 名 | LCSH:Fashion merchandising |
分 類 | DC:658.8 |
書誌ID | 2000039731 |
ISBN | 0750652438 |
NCID | BA54232182 |
目次/あらすじ