<図書>
The handbook of international market research techniques / edited by Robin J. Birn
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed |
出版者 | London : Kogan Page |
出版年 | 2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxvi, 591 p. : ill. ; 25 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/B46 | 5000072898 |
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0749426160 |
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別書名 | その他のタイトル:A handbook of market research techniques |
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一般注記 | Includes bibliographies and index Previously published as: A handbook of market research techniques. 1990 |
著者標目 | Birn, Robin |
件 名 | PRECIS:Market research LCSH:Marketing research |
分 類 | LCC:HF5415.2 UDC:659.113.2 DC20:658.83 |
書誌ID | 2000039699 |
ISBN | 0749426160 |
NCID | BA51208782 |
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