<図書>
Emotion marketing : the Hallmark way of winning customers for life / Scott Robinette and Claire Brand ; with Vicki Lenz
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | New York : McGraw-Hill , c2001 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvii, 247 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/R53 | 5000072934 |
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0071364145 |
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著者標目 | *Robinette, Scott Brand, Claire Lenz, Vicki |
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件 名 | LCSH:Marketing LCSH:Customer relations LCSH:Consumer satisfaction |
分 類 | LCC:HF5415 DC21:658.8 |
書誌ID | 2000039698 |
ISBN | 0071364145 |
NCID | BA51508607 |
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