<図書>
Services marketing management / Peter Mudie and Angela Pirrie
データ種別 | 図書 |
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版 | 3rd ed |
出版情報 | Amsterdam ; Tokyo : Elsevier/Butterworth-Heinemann , c2006 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 267 p. : ill. ; 25 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/Mu15 | 5006018736 |
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0750666749 |
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別書名 | 原タイトル:The management and marketing of services |
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一般注記 | Previous ed. published in 1999 under title: The management and marketing of services Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Mudie, Peter Pirrie, Angela |
件 名 | LCSH:Service industries -- Management
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分 類 | LCC:HD9980.5 |
書誌ID | 2000032670 |
ISBN | 0750666749 |
NCID | BA77103815 |
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