<図書>
An advertiser's guide to better radio advertising : tune in to the power of the brand conversation medium / Andrew Ingram and Mark Barber
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chichester, England : John Wiley |
出版年 | c2005 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 216 p. : ill. ; 24 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 699.23/I54 | 0605068782 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [205] ) and index |
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著者標目 | *Ingram, Andrew Barber, Mark R., 1931- |
件 名 | LCSH:Radio advertising -- Great Britain
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LCSH:Radio broadcasting -- Great Britain 全ての件名で検索 LCSH:Capital (Radio Station : London, England) -- History 全ての件名で検索 LCSH:LBC (Radio Station : London, England) -- History 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF6146.R3 DC22:659.14/2/09421 |
書誌ID | 2000028042 |
ISBN | 0470012927 |
NCID | 3000161426 |
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