<図書>
Sport, culture and advertising : identities, commodities and the politics of representation / edited by Steven J. Jackson and David L. Andrews
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | London : Routledge , 2005 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 274 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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: pbk | 3階 | 780.13/J11 | 0605068790 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Jackson, Steven J., 1958- Andrews, David L., 1962- |
件 名 | LCSH:Sports -- Social aspects
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LCSH:Advertising -- Social aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:GV706.5 DC22:306.4/83 |
書誌ID | 2000027782 |
ISBN | 041533991X |
NCID | BA70993791 |
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