<図書>
Precision marketing : the new rules for attracting, retaining, and leveraging profitable customers / Jeff Zabin and Gresh Brebach
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons |
出版年 | c2004 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 256 p. : ill. ; 24 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/Z1 | 0605064500 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 237-241) and index |
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著者標目 | *Zabin, Jeff Brebach, Gresh |
件 名 | LCSH:Marketing |
分 類 | LCC:HF5415 DC22:658.8 |
書誌ID | 2000027744 |
ISBN | 0471467618 |
NCID | BA7029425X |
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