<図書>
Service quality : research perspectives / Benjamin Schneider, Susan S. White
(Foundations for organizational science)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Thousand Oaks, Calif. : Sage Publications |
出版年 | c2004 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 185 p. : ill. ; 23 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 673.3/Sc5 | 0605065739 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
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著者標目 | *Schneider, Benjamin, 1938- White, Susan S. |
件 名 | LCSH:Customer services -- Quality control -- Research
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LCSH:Customer services -- Management -- Research 全ての件名で検索 LCSH:Consumer satisfaction -- Research 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.5 DC21:658.8/12 |
書誌ID | 2000027632 |
ISBN | 0761921478 |
NCID | BA68019445 |
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