<図書>
Advertising myths : the strange half-lives of images and commodities / Anne M. Cronin
(International library of sociology)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | London ; New York, N.Y. : Routledge , 2004 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vi, 152 p. : ill. ; 24 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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: hbk | 3階 | 674.1/C93 | 0605064963 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [137]-147) and index |
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著者標目 | *Cronin, Anne M., 1967- |
件 名 | LCSH:Advertising -- Social aspects
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LCSH:Consumer behavior LCSH:Consumption (Economics) -- Social aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5821 DC21:659.1/042 |
書誌ID | 2000027544 |
ISBN | 0415281733 |
NCID | BA64577704 |
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