<図書>
The experience of tourism / edited by Stephen Williams
(Tourism : critical concepts in the social sciences / edited by Stephen Williams ; v. 2)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | London ; New York : Routledge , 2004 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 381 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 689/W74/2 | 0605061084 |
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別書名 | 表紙タイトル:Tourism : critical concepts in the social sciences |
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一般注記 | Includes bibliographical references |
著者標目 | Williams, Stephen, 1951- |
件 名 | LCSH:Tourism |
分 類 | LCC:G155.A1 DC21:338.4/791 |
書誌ID | 2000027538 |
ISBN | 0415243742 |
NCID | BA64375674 |
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