<図書>
Kellogg on integrated marketing : the Kellogg Marketing Faculty and the Faculty of Integrated Marketing Communications at the Medill School of Journalism, Northwestern University / Dawn Iacobucci and Bobby Calder, editors
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Hoboken : J. Wiley , c2003 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxi, 314 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/I11 | 0605067933 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Iacobucci, Dawn Calder, Bobby J.L. Kellogg Graduate School of Management Medill School of Journalism. Faculty of Integrated Marketing Communications |
件 名 | LCSH:Marketing |
分 類 | DC21:658.8 |
書誌ID | 2000027428 |
ISBN | 0471204765 |
NCID | BA60175786 |
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