<図書>
Dictionary of marketing terms / Peter D. Bennett, editor
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 2nd ed |
出版情報 | Chicago, Ill. : American Marketing Association Lincolnwood, Ill., USA : NTC Business Books , c1995 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 316 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/B35 | 5005028985 |
|
0844235989 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | At head of title: American Marketing Association Includes bibliographical references (p. 309-316) |
---|---|
著者標目 | Bennett, Peter D. American Marketing Association |
件 名 | LCSH:Marketing -- Dictionaries 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415 DC20:658.8/003 |
書誌ID | 2000014901 |
ISBN | 0844235989 |
NCID | BA25746233 |
目次/あらすじ