<図書>
Modern marketing / David J. Rachman, Elaine Kotary Romano
(The Dryden Press series in marketing)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Hinsdale, Ill. : Dryden Press , c1980 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 659 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/R11 | 5005004692 |
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0030547261 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Rachman, David J. Romano, Elaine Kotary joint author |
件 名 | LCSH:Marketing |
分 類 | NDC8:675 LCC:HF5415 DC:658.8 |
書誌ID | 2000011971 |
ISBN | 0030547261 |
NCID | BA25247710 |
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