<図書>
Inclusive branding : the why and how of a holistic approach to brands / Klaus Schmidt and Chris Ludlow
Inclusive branding : the why and how of a holistic approach to brands
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Basingstoke : Palgrave Macmillan |
出版年 | 2002 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 210 p. : ill. (some col.), ports. ; 24 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/Sc5 | 5003046061 |
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0333980794 | 2002 |
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一般注記 | Includes index |
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著者標目 | Schmidt, Klaus Ludlow, Chris |
件 名 | Product management Brand name products Corporate inage |
分 類 | NDC8:675 |
書誌ID | 1000125013 |
ISBN | 0333980794 |
NCID | BA59403748 |
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