<図書>
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 2nd ed |
出版情報 | Upper Saddle River, N.J. : NJ , c2003 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxvii, 788 p. ; ill., port. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675.3/Ke32 | 5003035002 |
|
0130411507 | 2003 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Keller, Kevin Lane, 1956- |
件 名 | Brand name products -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HD69.B7 NDC8:675.3 |
書誌ID | 1000124417 |
ISBN | 0130411507 |
NCID | BA59309397 |
目次/あらすじ