<図書>
Social communication in advertising : persons, products & images of well-being / William Leiss, Stephen Kline, Sut Jhally
Social communication in advertising : persons, products & images of well-being
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed., rev. and enl |
出版情報 | New York : Routledge Scarborough, Ont. : Nelson Canada, c1990 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vii, 426 p. : ill. ; 23 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 674/L53 | 5002042737 |
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0415903548 | 1990 |
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一般注記 | Bibliography: p. 405-417 Includes index |
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著者標目 | Leiss, William, 1939- Kline, Stephen Jhally, Sut |
件 名 | Advertising -- Social aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5827 NDC8:674 |
書誌ID | 1000116436 |
ISBN | 0415903548 |
NCID | BA11729440 |
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