<図書>
Captains of consciousness : advertising and the social roots of the consumer culture / by Stuart Ewen
Captains of consciousness : advertising and the social roots of the consumer culture
データ種別 | 図書 |
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版 | 25th anniversary ed |
出版情報 | New York : Basic Books , c2001 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 257 p., [8] p. of plates : ill. ; 21 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 331.87/E92 | 5002011400 |
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0465021557 | 2001 |
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一般注記 | Bibliography: p. 239-248 Includes index |
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著者標目 | Ewen, Stuart, 1945- |
件 名 | Advertising -- Social aspects -- United States
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Industry -- Social aspects -- United States 全ての件名で検索 Consumers -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5813.U6 DDC:659.1/0973 NDC8:331.87 |
書誌ID | 1000113384 |
ISBN | 0465021557 |
NCID | BA53719705 |
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