<図書>
Key customers : how to manage them profitably / Malcolm McDonald, Beth Rogers, Diana Woodburn
Key customers : how to manage them profitably
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Oxford ; Boston : Butterworth-Heinemann |
出版年 | 2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxii, 320 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 673.3/Ma14 | 0000042033 |
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2000 |
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一般注記 | "Published in association with the Chartered Institute of Marketing." Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | McDonald, Malcolm Rogers, Beth, 1957- Woodburn, Diana Chartered Institute of Marketing |
件 名 | Selling -- Key accounts
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Marketing -- Key accounts 全ての件名で検索 Customer services |
分 類 | LCC:HF5438.8.K48 NDC8:673.3 |
書誌ID | 1000112202 |
ISBN | 0750646152 (ALK. PAPER) |
NCID | GA81880335 |
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