<図書>
Strategic planning for new & emerging businesses : a consulting approach / Fred L. Fry, Charles R. Stoner, Laurence G. Weinzimmer
Strategic planning for new & emerging businesses : a consulting approach
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed |
出版者 | Chicago, Ill. : Dearborn Trade |
出版年 | c1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 242 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 335.35/F49 | 0000043604 |
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1574101145 | 1999 |
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一般注記 | Rev. ed. of: Strategic planning for the new and small business. c1995 Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Fry, Fred L. Stoner, Charles R. Weinzimmer, Laurence G. |
件 名 | Small business -- Management
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New business enterprises -- Management 全ての件名で検索 Small business -- Planning 全ての件名で検索 Strategic planning |
分 類 | LCC:HD62.7 NDC8:335.35 |
書誌ID | 1000108905 |
ISBN | 1574101145 |
NCID | BA51009276 |
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