<図書>
Co-branding : the science of alliance / editors, Tom Blackett, Bob Boad
Co-branding : the science of alliance
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Basingstoke : Macmillan Business , 1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 142 p., [8] p. of plates : ill. (some col.) ; 24 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675.3/B52 | 5001033847 |
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0333760891 | 1999 |
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一般注記 | "Interbrand" Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Blackett, Tom Boad, Robert W. |
件 名 | Brand name products -- Marketing -- Management
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Strategic alliances (Business) |
分 類 | NDC8:675.3 |
書誌ID | 1000108692 |
ISBN | 0333760891 |
NCID | BA4431990X |
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