<図書>
Cybermarketing : how to use the Internet to market your goods and services / Pauline Bickerton, Matthew Bickerton and Upkar Pardesi
Cybermarketing : how to use the Internet to market your goods and services
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed |
出版者 | Oxford : Butterworth-Heinemann |
出版年 | 2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 355 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/B41 | 5001033825 |
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0750647043 | 2000 |
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一般注記 | 1st published 1996 "Published in association with the Chartered Institute of Marketing" Includes index |
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著者標目 | Bickerton, Pauline Bickerton, Matthew Pardesi, Upkar |
件 名 | Internet marketing Internet advertising |
分 類 | NDC8:675 |
書誌ID | 1000108690 |
ISBN | 0750647043 |
NCID | BA48739769 |
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