<図書>
Strategic marketing communications : new ways to build and integrate communications / Paul Smith, Chris Berry and Alan Pulford
Strategic marketing communications : new ways to build and integrate communications
データ種別 | 図書 |
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版 | Rev. ed |
出版情報 | London : Kogan Page , 1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 300 p. ; 24 cm + + 1 computer disk |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/Sm5 | 0000049973 |
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0749429186 | 1999 |
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一般注記 | Previous ed.: 1997 Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Smith, Paul Berry, Chris Pulford, Alan |
件 名 | Communication in marketing Strategic planning |
分 類 | NDC8:675 |
書誌ID | 1000108233 |
ISBN | 0749429186 |
NCID | BA49240658 |
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