<図書>
Basic marketing : a global-managerial approach / William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy
(Irwin/McGraw-Hill series in marketing)
データ種別 | 図書 |
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版 | 13th ed |
出版情報 | Boston : Irwin/McGraw-Hill , c1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxiv, 791, 19, 12 p. : ill. ; 29 cm. + 1 computer laser optical disc (4 3/4 in.) |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/P42 | 0000049347 |
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0256209820 | 1999 | ||
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3階 | 675/P42 | 5002002648 |
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0256209820 | 1999 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 743-786) and indexes System requirements for accompanying computer disc: IBM-compatible, pentium 133mhz or faster, sound card, 32mb of hard drive, and 4 speed CD-Rom, with Windows 95 or later |
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著者標目 | Perreault, William D. McCarthy, E. Jerome (Edmund Jerome) |
件 名 | Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.13 NDC8:675 |
書誌ID | 1000108166 |
ISBN | 0256209820 |
NCID | BA44127206 |
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