<図書>
Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research / William O. Bearden, Richard G. Netemeyer
Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 2nd ed |
出版情報 | Thousand Oaks, Calif. ; London : Sage Publications , c1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 537 p. : ill. ; 29 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675.2/B31 | 0000048062 |
|
076191000X | 1999 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | "Published in cooperation with the Association for Consumer Research" Includes bibliographical references and indexes |
---|---|
著者標目 | Bearden, William O., 1945- Netemeyer, Richard G., 1956- |
件 名 | Marketing research Consumer behavior -- Research 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.3 NDC8:675.2 |
書誌ID | 1000107859 |
ISBN | 076191000X |
NCID | BA39496804 |
目次/あらすじ