<図書>
New media in the Muslim world : the emerging public sphere / edited by Dale F. Eickelman and Jon W. Anderson
New media in the Muslim world : the emerging public sphere
(Indiana series in Middle East studies)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Bloomington : Indiana University Press , c1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ix, 213 p. : ill. ; 25 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 361.45/E37 | 0000048006 |
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1999 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Eickelman, Dale F., 1942- Anderson, Jon W. |
件 名 | Communication -- Religious aspects -- Islam
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Communication -- Social aspects -- Islamic countries 全ての件名で検索 Communication policy -- Islamic countries 全ての件名で検索 Discourse analysis -- Social aspects -- Islamic countries 全ての件名で検索 Mass media in Islam |
分 類 | LCC:BP185.7 NDC8:361.45 |
書誌ID | 1000107854 |
ISBN | 0253335752(CL) |
NCID | BA44464942 |
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