<図書>
Mastering the digital marketplace : practical strategies for competitiveness in the new economy / Douglas F. Aldrich
Mastering the digital marketplace : practical strategies for competitiveness in the new economy
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | New York : Wiley ; c1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 321 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 675/A41 | 0000047276 |
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0471345466 | 1999 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Aldrich, Douglas F. |
件 名 | Electronic commerce Intellectual property Internet marketing Computer graphics industry -- Case studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5548.32 NDC8:675 |
書誌ID | 1000107782 |
ISBN | 0471345466 |
NCID | BA45477258 |
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