<図書>
Market driven strategy : processes for creating value / George S. Day ; with a new introduction
Market driven strategy : processes for creating value
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | New York : Free Press , 1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xix, 405 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
3階 | 675/D48 | 0000047221 |
|
068486536X | 1999 |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Originally published: New York : Free Press ; London : Collier Macmillan, c1990 Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Day, George S. |
件 名 | Marketing -- Management
全ての件名で検索
Strategic planning |
分 類 | LCC:HF5415.13 NDC8:675 |
書誌ID | 1000107777 |
ISBN | 068486536X |
NCID | BA44141364 |
目次/あらすじ