<図書>
Discovering the soul of service : the nine drivers of sustainable business success / Leonard L. Berry
Discovering the soul of service : the nine drivers of sustainable business success
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Free Press |
出版年 | c1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 269 p. : ill. ; 25 cm |
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 673.3/B38 | 0000046743 |
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0684845113 | 1999 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 249-255) and index |
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著者標目 | Berry, Leonard L., 1942- |
件 名 | Customer services -- Management
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Customer services -- Management -- Case studies 全ての件名で検索 Service industries |
分 類 | LCC:HF5415.5 NDC8:673.3 |
書誌ID | 1000107732 |
ISBN | 0684845113 |
NCID | BA41663159 |
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