<図書>
Customer service on the Internet : building relationships, increasing loyalty, and staying competitive / Jim Sterne
Customer service on the Internet : building relationships, increasing loyalty, and staying competitive
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed |
出版情報 | New York : John Wiley & Sons , 2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 351 p. : ill. ; 24 cm. |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 673.3/St5 | 0000045478 |
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0471382582 | 2000 |
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一般注記 | "Wiley computer publishing" Includes index. |
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著者標目 | Sterne, Jim, 1955- |
件 名 | Customer services -- Communication systems
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Internet marketing World Wide Web Internet |
分 類 | LCC:HF5415.5 NDC8:673.3 |
書誌ID | 1000107622 |
ISBN | 0471382582 |
NCID | BA47599074 |
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