<図書>
Shopping for identity : the marketing of ethnicity / Marilyn Halter
Shopping for identity : the marketing of ethnicity
データ種別 | 図書 |
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版 | 1st ed |
出版情報 | New York : Schocken Books , c2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 244 p. : ill. ; 22 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 |
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3階 | 302.53/Ma51 | 5001024879 |
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0805241566 | 2000 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [216]-225) and index |
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著者標目 | Halter, Marilyn |
件 名 | United States -- Ethnic relations
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分 類 | LCC:E184.A1 NDC8:302.53 |
書誌ID | 1000107447 |
ISBN | 0805241566 |
NCID | BA52506425 |
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